Kontakt

adresa :  Strossmayerov trg 8,
               47000 Karlovac
 e-mail:  Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
 telefon: +38598289826
 IBAN :       HR0724000081190188476

sastanci su četvrtkom u 21:00
 u prostorijam društva
 Dobrodošli!

Biokovo - 21.06.-25.06.2012. PDF Ispis E-mail
Neven Ris
Utorak, 26 Lipanj 2012

biokovo_2_min.jpg U organizaciji SD Karlovac, potpomognuti sa članovima SK Samobor 21. lipnja u četvrtak u večernjim satima nas šestero otputilo se prema Biokovu preko Zagvozda u Župu Biokovsku, zaselak Roglići. Oko 1 ujutro stižemo te odlazimo na spavanje, kako bi se što ranije digli i izbjegli jako Sunce. U pola 6 smo već na nogama i nakon spremanja, kratkog dogovora i razgovora sa mještanima krećemo prema Čuliji. Smjestili smo se u planinarski dom Čulija (900 mnm) te smo u naredna tri dana: radili na otprije poznatoj jami Jelovača koju smo ovoga puta topografski snimili te istražili daljnju mogućnost napredovanja, spustili se u još nekoliko objekata, od kojih su neki pokazali perspektivu te slijedi daljnje istraživanje i topografsko snimanje, a u par navrata smo i rekognoscirali teren te pronašli nekoliko novih, zanimljivih speleoloških objekata. Posebna zahvala mještanima koji su, osim što su nas ugostili, izdvojili i jedan cijeli dan svog vremena kako bi nam se pridružili na Čuliji i pomogli koliko god su mogli, budući se radi o terenu koji je dosta zahtjevan za kretanje i orijentaciju.

biokovo_3_min.jpg Zadnji dan (ponedjeljak) smo se otputili prema vrhu Sv. Jure (1762 mnm) gdje smo se spustili u od prije poznatu jamu. Pogledali smo perspektive, kojih ima. Nakon svega osvježili smo se hladnim nektarima i krenuli zadovoljni postignutim put asfalta. Nastavak istraživanja slijedi…

« Prethodna   Sljedeća »
Copyright 2018 Speleologija - Speleološko društvo Karlovac.